Toate produsele disponibile pe site-ul nostru sunt acoperite de garanție conform legislației în vigoare din România. Pentru a te bucura de garanția sistemelor fotovoltaice, este important ca acestea să fie instalate de firme autorizate. Garanția nu va acoperi problemele rezultate dintr-o instalare necorespunzătoare.
Legislație
Garanția produselor noastre este reglementată de următoarele acte normative:
Legea nr. 193 din 2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianți și consumatori;
Legea nr. 296 din 2004 privind Codul Consumului, modificată prin Legea nr. 161 din 2010;
Legea nr. 161 din 2010 pentru modificarea Legii nr. 296 din 2004 și Legii nr. 193 din 2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianți și consumatori.
Garanția de conformitate protejează consumatorul împotriva lipsurilor de conformitate ale produsului și obligă vânzătorul să remedieze problema. Acest lucru se va întâmpla fără costuri suplimentare pentru client. Așadar, puteți beneficia de restituirea prețului plătit și repararea sau înlocuirea produsului dacă nu corespunde specificațiilor.
Defecțiunile tehnice nu sunt acoperite.
Garanția de conformitate este valabilă timp de 2 ani. Dacă durata medie de utilizare a produsului este mai mică de 2 ani, garanția se va reduce la acea durată medie de utilizare.
În primele 6 luni, consumatorul nu trebuie să dovedească neconformitatea produsului, considerându-se că aceasta a existat la momentul achiziției. După această perioadă, și până la 2 ani, consumatorul va trebui să dovedească lipsa conformității.
Garanția comercială reprezintă angajamentul nostru față de tine, fără costuri suplimentare și include repararea, înlocuirea sau, dacă acestea nu sunt posibile, restituirea prețului plătit pentru produsul achiziționat.
Garanția legală se oferă pe baza Certificatului de Garanție emis în urma garanției comerciale. În acest certificat vei găsi informații precum elementele de identificare ale produsului, termenul de garanție, durata medie de utilizare și unitățile specializate de service.
Pentru a trimite un produs în service, vei avea nevoie de Certificatul de Garanție completat și ștampilat, factura de achiziție și dovada plății.
Pe lângă Certificatul de Garanție, vei primi și factura de achiziție, manualul de instalare și utilizare a produsului, specificațiile tehnice și certificatul de conformitate.
Termenele de remediere pentru produsele aflate în garanție sunt:
Maxim 15 zile calendaristice pentru persoanele fizice;
Maxim 25 de zile lucrătoare pentru persoanele juridice.
Dacă apar întârzieri, durata de remediere se va prelungi doar cu acordul scris al cumpărătorului.
Excluderi de la Garanție
Garanția nu acoperă următoarele situații:
· Punerea în funcțiune de către personal neautorizat.
· Montajul necorespunzător conform specificațiilor producătorului.
· Produsele care au fost supuse intervențiilor neautorizate.
· Instalarea, montarea, punerea în funcțiune și utilizarea în condiții necorespunzătoare sau neglijență în utilizare.
· Produsele cu defecte fizice cauzate de șocuri mecanice, electrice sau termice (spărturi, zgârieturi, crăpături, arsuri, deformări etc.).
· Oxidarea sau pătrunderea de lichide sau corpuri străine în produse.
· Deteriorarea sau distrugerea etichetelor, sigiliilor sau seriilor de fabricație.
· Modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanție fără semnătură și ștampilă.